蓝月亮洗衣液

被屏麻了

joanne 翻译

纯意译了哈哈哈

Take my hand, stay Joanne
握起我的手 与乔安同在
Heaven's not ready for you
天堂还未召唤你离去
Every part of my aching heart
每一寸疼痛的灵魂在祈求着
Needs you more than the angels do
祈求着你不要离去
Girl, where do you think you're goin'?
你啊,要去向何方?
Where do you think you're goin', goin', girl?
你向往何处?
Girl, where do you think you're goin'?
你啊,要奔向哪里?
Where do you think you're goin', goin', girl?
你将在哪里停驻?
If you could, I know that you'd stay
我知道 如果可以 你不会离去
We both know things don't work that way
我们知道事事未必如意
I promised I wouldn't say goodbye
我保证我永远不会先说再见
So I grin and my voice gets thin
所以我笑着 声音却哽咽
Girl, where do you think you're goin'?
你啊,即将踏上征程
Where do you think you're goin', goin', girl?
尽头又在何方?
Girl, where do you think you're goin'?
回家吧 回家吧
Where do you think you're goin', goin', girl?
你能漂泊到哪儿呢?
Honestly, I know where you're goin'
我知道 你将去向何方
And baby, you're just movin' on
但亲爱的 勇敢地前行吧
And I'll still love you even if I can't see you anymore
我将永远爱你 即使今生终此天各一方
Can't wait to see you soar
但我是如此急迫地想见你自由遨游天际
Girl, where do you think you're goin'?
走吧 走吧
Where do you think you're goin', goin', girl?
你又将何去何从?
Girl, where do you think you're goin'?
你又将在哪停驻?
Where do you think you're goin', goin', girl?
在哪停驻?
Call me Joanne
乔安 召唤我回家  我就是你
XO, Joanne
亲爱的乔安
XOXO, Joanne
亲爱的    乔安

上一篇 下一篇
评论
©蓝月亮洗衣液 | Powered by LOFTER