蓝月亮洗衣液

被屏麻了

the scienctist


Come up to meet you
特意来见你一面
Tell you I'm sorry
只为一句抱歉
You don't know how lovely you are
你永远不会知道 在我心中 你的样子一直这样鲜明活泼
I had to find you
我会一直追寻 直至与你相遇
Tell you I need you
我会告诉你 我是多么需要你
Tell you I'll set you apart
还有 我会放手让你离开
Tell me your secrets
告诉我你的秘密吧  无需隐藏
And ask me your questions
询问任何你想知道的  只要你想
Oh let's go back to the start
我们回到过去吧 那一切的初始 
Running in circles
兜兜转转 跌跌撞撞
chasing in tails
奋力追寻
Heads are a science apart
深情总是科学难解 理智难赋
Nobody said it was easy
我知道这从来不容易
It's such a shame for us to part
我们的分离是种遗憾
Nobody said it was easy
没人说这会很容易
No one ever said it would be this hard
但我从不知是这般艰难
Oh take me back to the start
让我们回到过去吧
I was just guessing
我总是在希冀祈祷
At numbers and figures
期待着一切凡尘原理
Pulling the puzzles apart
可以解开爱这团迷雾
Questions of science
科学难解  理智难赋
Science and progress
任时光匆匆  万物行替
Could not speak as loud as my heart
不能表白我的心意
tell me you love me
告诉我你爱我吧
Come back and haunt me
回到我身边 治愈我吧
Oh when I rush to the start
时间如旅 而我逆水行舟
Running in circles
兜兜转转 跌跌撞撞
chasing in tails
反复追寻
Coming back as we are
直至回到往昔岁月  那才是真正的我们
Nobody said it was easy
我知道这一切都不容易
Oh it's such a shame for us to part
我们的分离是种遗憾
Nobody said it was easy
没人说过这一切会容易
No one ever said it would be so hard
但我从不知是这般艰难
im going back to the start
所以我会逆水行舟 直至回到往昔岁月



歌词自翻 意译为主  有借鉴了不起的盖茨比的结局语句
科学难解 理智难赋 一句引用网易云原版翻译  很喜欢这句  把这首歌想表达的意思表达出来了

上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©蓝月亮洗衣液 | Powered by LOFTER